18.57

image187

Idag steker jag korv till middag. korv och stekt potatis. det är det lyxigaste ajag har ätit på hela helgen. min mamma är ju inte hemma, alltså får jag göra hela den här matgrejen själv, med lite hjälp från min syster. iallafall, situationen mellan mamma och mig har inte blivit bättre. inte alls faktiskt, det har bara blivit värre under morgonen och dagen. det var EN av anledningarna till att jag inte gick till skolan idag. jag störtlipade och såg ut som ett offer. så jag åkte hem till malin, och se där.. jag blev glad igen. haha, sen planerade jag och simon hur vi ska komma till balen osv om ETT ÅR. kul, tycker jag. om någon vill veta ska vi åka limousin med aci och malin. någon som vill jooooooina? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback