18.24

Den som inte har min mamma kan skaffa sig LYCKLIG. det enda jag gör när jag är hos mamma är att gråta. hon får mig att känna som om jag vore en stor hög med skit som alla hatar. hon trackar ner på mig dygnet runt "vad är det för skor du har på dig? hur ser du ut i ansiktet egentligen? du ser billig ut i dom kläderna. ska du verkligen gå ut såndär?" osv. jag orkar snart inte mer. du suger ut all glädje.

Det finns en anledning till att jag ALDRIG i mitt 17 åriga liv har sagt "mamma, jag älskar dig"
jag gör inte det.. att säga så vore att ljuga.

Kommentarer
Postat av: malin

du borde säga till henne hur du känner

Postat av: malin

gjorde ett hjärta också men det syns inte :(

2008-05-19 @ 19:00:10
URL: http://malintossavainen.blogg.se
Postat av: söder

caroline min vän, jag tror jag håller med malin, du måste konfrontera din mamma. jag gillar inte att se dig ledsen, jag vill se min glada och sprudliga sminkbox. me like you for how you are och inte någon annan! och jag säger det ännu en gång DU ÄR INTE VÄRDELÖS för du är helt underbar och en otrolig vän! vill verkligen inte mista dig för allt i världen. loveya!

2008-05-19 @ 21:46:04
URL: http://sooder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback