18.02

image182

Det var längesen jag var sådär spontan. när jag bara fick ett såntdär ryck typ "ah, det gör vi.. NU". jag vill göra någonting. jag vill att någon jag känner bra ska få körkort. jag vill att någon jag känner som har körkort ska köra mig någonstans. BORT från borås. det är det enda jag ber om. tänk vad kul det skulle vara att åka till småland. till SMÅLAND. jälluntofta camping. till och med det skulle vara kul. att bo i husvagn i 10 dagar, få ryck på malin 25 gånger om dagen. det var tider. jag förstår inte varför jag itne tog några kort när vi var där? haha.

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha fan vilka minnen. dansen när alla var cpfulla, när vi träffade norton och viking och alla andra knepiga människor, när vi blev jagade av ett bi när vi åkte båt,sen när vi ramlade i när vi åkte kanot, plus allt annat :)

Postat av: lina

jag ska kämpa carro, för din skull! men då måste du tjata på mig! jag kan försöka tills augusti... försöka =)

2008-05-18 @ 20:58:05
URL: http://mellgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback