17.36

image171

Det här är min vän jennifer. eftersom jag ahr varit såpass nostalgisk som jag har varit, så är det inte mer än RÄTT att jag tar upp denne unga dam i min blogg. lärde känna varandra i högstadiet, och sedan dess har det bara gått uppåt om man säger så. började på bäckäng båda två, & det flöt på som vanligt. i somras var det jennifer jag umgicks med mest. dag ut och dag in. det var liksom så det skulle vara, och det var ett bra sommarlov. iallafall.. efter sommarlovet vet jag inte riktigt vad som hände. vi typ gled isär? tycker det är för jävla synd om jag ska vara ärlig. har varit med henne EN ENDA gång sen nyår. vi har inte slutat prata iallafall. DET är jag glad för. så om jag fick bestämma, skulle jag vilja spola tillbaka tiden bara lite, och se vad som egentligen hände? eller innerst inne vet jag, men jag vill bara inte inse. jag saknar den gamla jennipenni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback