16.12

Riktigt dåligt med uppdateringen på det här stället. har inte haft tid. har haft mycket annat för mig, typ roligare saker än att uppdatera bloggen. bra vecka, bra folk, bra malin och alexandra! kanske blivit lite för mycket av det goda. men jag skyller allt på kulturveckan. jag har tagit med mig dåliga vanor från den veckan. ta t.ex igår, började supa runt 17.30, däckade 20.55, vaknade 01.10, sprang ner som en hyperstirrig höna och checkade läget i stan, somnade 05.48. jävla massa tider, och viktigt att anteckna?

Jag tror förövrigt att mor min läser bloggen. det är inte bra isåfall. men det skulle förklara ett och annat ifall hon gör det. så.. om du gör det, HEJ mamma! om du inte gör det, tack o lov. nu ska jag fixa nått att keka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback