14.15

De få dagar i månaden jag bor hos min pappa, tar min blogg en paus. anledningarna är många, och jag orkar inte rabbla upp dom. ingen större förlust kanske.. inte för mig heller egentligen. har tröttnat på att uppdatera min blogg 24/7.

Om man ska se på de positiva sakerna i mitt liv nu för tiden, så är de många. livet leker, och jag bara schteker. för tillfället sitter jag och klämmer in ny musik på min MP3. det var behövande. smäller även i mig en fet, GOOOD hamburgare fullproppad med dressing. solen lyser & jag ska nog gå kvar trean, FÖR ATT jag ska börja ta tag i skolan nu. bra va? har även insett att mitt liv duger precis som det är. jag behövde inte de där "stora" förändringarna jag ett tag hade. jag kunde leva utan dom. jag gillar det "gamla". gammalt är bra, gammalt är det jag känner till bäst. gammalt är det jag ALLTID kan lita på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback