13.22

HAHAHAHAHAHAHA jag hittade världens roligaste konversation jag och malin hade direkt efter jag hade hittat min kanin död ute i buren:

carroow! säger:

kaninen är DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD!

carroow! säger:

jag vågar inte säga till pappa att den är död

carroow! säger:

han sa innan ba: carro, kan du gå ut och mata kaninen?

jag ba: aa!

carroow! säger:

så tog jag med mig ficklampan ut, OCH så var den död

carroow! säger:

HAHAHAHAHAHH

carroow! säger:

fattar du minen jag hade eller?

carroow! säger:

jag har aldrig sett ett dött djur typ

carroow! säger:

den åt nog upp möglet på sitt bajs och dog?

carroow! säger:

haha, den var ful ändå

carroow! säger:

HAHAHAHAHHAHAAHHAAHHA fy fan vad kul!

carroow! säger:

det var nog så kaninen sa när den höll på att dö "jag får inte luft"

carroow! säger:

GUD vad hemsk jag är

förlåt  kaninen!

carroow! säger:

OMG JAG KOMMER INTE ENS IHÅG NAMNET!

trots att den hade en stor namnskylt på buren!!!!!
AHAHAHAHAHAHHAHA fan va kul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback