13.07

image162
Tobias och Gustav

image161
På med pokerfejset?

image163
Benjamin <3 absinte..

image164
.. med sån kärlek hamnar man i badkaret

image165
The end

HAHAHA, det var sommar & sol på jennifer altan. jag är inte alls sugen på att lämna huset överhuvudtaget den här helgen. igår satt jag inne och glodde film hela kvällen, och jag tror det komme sluta likadant ikväll faktiskt. vet inte riktigt om josefin var sugen på att komma hit, eller om malin kanske ville? jag vägrar iallafall sitta ensam ikväll igen. jag är ensam hemma vafan, då får ni ju göra mig sällskap? haha, en annan viktig sak jag vill få ur mig, är att jag precis har ätit FEM skorpor.. med smör.

Kommentarer
Postat av: malin

haha ditt hår på den bilden är ju cplångt ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback