12.23

image158

Aci skickade den här till mig, för att jag skulle inse vilka KLOR min hamster har. men grejen är att det är typ skinnklor. haha, dom känns inte ens. sen började tjatet om att dom ska klippas och grejer. det är ingen hund! kanske ska ta fram nagelsaxen och pröva iallafall? muhah

Jag är sugen på godis. det är jag alltid. kan iofs bero på att jag inte har rökt på FYRA dagar, och använder det starkaste nikotinplåstret för tillfället. dom däringa plåstrena hjälper inte. det här är mitt sista, och det enda dom gör, är typ att få mig illamående. hade på mig ett på NP i torsdags, och ett tag var jag nära att springa ut och slita av det. men tar bort något jävla röksug gör dom minsan inte. känns iallafall bra att inte ha rökt en HEL cigg sen i tisdag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback