11.46

image176

Det finns en sak som jag stör mig på nått så fruktansvärt. finns många saker, men en sak kan jag inte sluta tänka på. folk som besöker ens blogg och skriver kommentarer som:
- hej, vilken fin blogg du har.
EH NEJ, den är verkligen inte fin, och NEJ jag tänker inte läsa din blogg iallafall.
- hej. gå in på min blogg och var med i en tävling. stor vinstchans eftersom få tävlar.
NEJ på den här med. det lär ju inte vara lite folk som tävlar efter att du har gått in på typ 200 bloggar och klistrat in samma mening till allihop. så naej, inget besök där heller.

Dessa bloggare försöker antagligen få många läsare i hopp om att bli nya blondinbella eller stina lee. jag däremot tycker bara det är sorgligt. PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback