11.22

image173

NU har miss Lindsor gått hem.
jag hade hoppats på att hon skulle glömma kvar sitt godis här, så jag hade nått att gnaga på.. men icke. jag får helt enkelt äta mat, idag igen, haha. nu tänkte jag sätta mig med min rättskunskap litegrann, sen ska jag gå hem till mormor och keka. efter det ska jag med henne till jobbet en timme, eller två och hjälpa henne. då får jag PENGAR!! vilket är väldigt välbehövligt. och dom pengarna kanske till och med kan räcka ett tag, eftersom jag inte längre slösar pengar på CIGG :)

Kommentarer
Postat av: lisa

sommrig bild :)
Ha en finfin dag! :)

Postat av: Natalie B

Var gärna med i min tävling! Stor vinstchans eftersom det är få tävlande!

Postat av: malin

haha ser helt mongo ut

2008-05-18 @ 16:38:40
URL: http://malintossavainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback