22.33

image132

Lite sommar, och lite sol hade inte suttit fel just nu nej. inte alls faktiskt! faktum är att jag har nog aldrig längtat så här mycket efter lite värme. fejk-solarium-brännan ska bort, och den riktiga ska på, that's it :)

Dagen har varit dryg på nått sätt. iallafall i skolan. började 8.00 och slutade 15.15. och under de timmarna hände det mest ingenting. kan dock meddela att jag inte behöver gå sommarskola. ja, ni läste rätt! ingen sommarskola för caroline. pappa har gått och oroat sig som en galning över att jag ska behöva gå o tvåan, men ickerå. han blev så glad, så glad när jag kom hem och berättade de glada nyheterna.

Efter skolan drog jag hem en stund, sov en kvart, och begav mig sedan hem till malin. inte direkt hem till malin dock. ett stopp på city för godisinhandling var nödvändigt. kollade på sidney white, som var helt okej. och nu sitter vi här. malins dator cepar som aldrig förr. vilket jag tror hon inte är speciellt glad över. hon är heller inte glad över sitt resultat på mattprovet. men jag tror hon kommer klara matten, tillslut :D

Nu är det helg med. en lååång sådan. behövligt? eh, ja. vet inte vad jag ska göra däremot. någon som känner sig manad att ta med mig och mitt "crew" ut på en jävla suparkväll, så säg till.. fort som fan! haha, med mitt crew menar jag malin. farligt gäng det där. iallafall, imorgon ska jag vara med malin och josefin. kanske ska börja bli en helgtradition? jag klagar verkligen inte :)

Trött och hängig är vad jag är. bäst att göra någonting åt detta. CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback