14.11



Nu har jag vaknat. somnade 06.45, men det spelar ingen roll. jag är fit for fight ändå. orkar däremot inte ödsla energi på tjaffs som inte leder någonstans. tjafs från alla möjliga håll och kanter. ikväll spelar Tyskland - Österrike och Kroatien - Polen. sen drar jag nog hem till pappa. sen imorgon ska jag vara med JENNIFES och anton och dom. eller anton har jag inte frågat än, men vi måste ha hans expertis när det gäller hårfärgning. wohoho, eller förresten, han läser ju säkert det här; anton du ska vara med och färga håret imorgon.

Sen på torsdag ska jag med josefin till Gällstad / Ulricehamn? om du inte visste det josefin så drar vi på torsdag, haha. midsommar vet jag itne hur det blir. verkar som att alla jag har gjort "planer" med drar iväg på egna resor, så jag är väl nästan själv kvar i borås. nu däremot ska jag fixa krubb.

Kommentarer
Postat av: söder

haha, där ser man. men jag är på ! och jag kom just på att jag ska köpa mig en ny pyjamas! så då vet vi vad jag kommer titta på iaf :D men det blir toppen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback