23.07



Jag är faktiskt rätt stolt över mig själv. jag dricker knappt längre. kanske någongång i månaden. men jag har kommit fram till, av erfarenhet, att man KAN faktiskt ha kul utan att dricka mängder varenda helg. och dom som inte kan ha det tycker jag synd om. det kommer en tid för alla tror jag, när man inser att livet inte handlar om att supa sig dyngrak på helgerna, utan om så mycket mer. men bara för jag säger allt det här, betyder itne det att jag har gått och bklivit en tråkig gammal nykterist. OH NEJ, jag ska ha kul i helgen minsan ;)

Men just nu ikväll ska jag bara ta det lugnt. ska möta oscar nu, så ska vi dra till statoil och köpa korv. ska fråga jonte om han vill hänka också. för det är med fristadfolket jag trivs bäst. he he

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback