23.31

Ja, töntig som jag är, här kommer den, listan;



6 ) Marek Saganowski, Polen

  


5 ) Ricardo Quaresma, Portugal




4 ) Demirel Volkan, Turkiet




Plats 3, ingen tvekan om saken; David Villa, SPANIEN




Plats 2, ingen tvekan där heller; Cristiano Ronaldo, Portugal (trots att han är sliskigast i världen)




OCH 1:AN, behöver jag ens säga? ; FERNANDO TORRES, SPANIEN



Nu är en oooootroligt täntig "lista" avklarad,
det är sånt som händer när jag har tråkigt. nu ska jag göra min syster sällskap, sen är det match om 40 minuter, gött kött.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

du börjar ju faktiskt bli lite patetisk. tyvärr :)

Postat av: Caroline

nej jag är inte patetisk, jag är UTTRÅKAD!

2008-06-16 @ 23:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback