22.56



HERREJESUS!! jag tror jag precis har varit med om världens bästa, mest spännande match NÅGONSIN? Tjeckien gjorde 1-0, tio minuter senare 2-0. i andra halvlek gjorde Turkiet 2-1, sen 2-2, SEN två minuter senare 2-3. fy farao, mitt hjärta stannade ett tag. haha, tror kommentatorns gjorde det också. var nog det roligaste jag hört när dom gjorde 3-2 målet. jag hade hoppats på straffar däremot. jag tycker det är roligare att se på än vanliga mål.

Om en timme och tio minuter börjar matchen med Portugal. jag vet iofs redan att Schweiz vann, men det gööör ingenting. jag har kommit på att det är rätt läskigt ändå att jag är så insatt i fotbollen som jag faktiskt är. för 2 veckor sedan var jag heeelt emot allt som hade med fotboll att göra. men jag säger som jag sa till Aci, att det är bara landskamper jag gillar. innan matchen ska jag dricka mitt kääära te. jag har kommit på att man blir mätt på te OCH det är nyttigt. för jag har inget socker eller mjölk i, thihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback