22.43



Nu ska jag berätta om min dag sådär äckligt ingående. gick upp tolv. hade ångest & gick ut i solen. låg där, blev rastlös och gick in till datorn. skickade in en hälsning till mixmegapol och tänkte att "min hälsning kommer nog aldrig fram i radion". tji fick jag, då den kom fram. Caroline Eliasson i Fristad vill spela en fartig låt, och vill samtidigt hälsa till Jennifer Johanson och hoppas att hon får en bra dag. så sa dom. jag har faktiskt spelat in det på min mobil. coolt, ja.

IALLAFALL, sen kom anton och gustav, dom bjöd in sig själva. då bjöd jag dom på makaroner och köttbullar. senare kom jennifer.. vi drog upp till city och köpte pizza. drog hem & färgade mitt hår. läskigt hur bra anton var på att få ut håret ur mössan. han klämde ur sig en och annan replik som gjorde oss ännu mer oroliga. "tycker ni hon är snygg, TJEJER?! Danny let me love you.." osv. sen kletade gustav i färg, vilket jag inte är lika imponerad över.. haha, joooorå duktigt, verkligen. väntade 45 minuter, tvättade ur färgen och se där, killarna kunde dom också. TACK för hjälpen hörni. jennifer bidrog inte med ett enda strå till stacken. hon satt i stolen och såg nöjd ut för det mesta. men vi gillar'na endååå. sen avslutades kvällen i fristads egan park med en glass. har precis bytt batterier i datormusen, så nu är allt bara bra jävla underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback