22.39

Nu har jag gjort det enda rätta! jag har gjort min egna wall-of-spain. har suttit sen klockan var 18.15, och nu är jag äääntligen klar, ungefär 136 bilder senare. jag har suttit och klippt ut alla bilder, och det har fått en följd av att mina händer skakar konstant för tillfället.


Såhär såg det ut från början. jag började lite lugnt och tänkte att det var fint med bara en stor bild;




En solnedgång och 4 timmar senare ser det numera ut såhär;



ÅHÅHÅHÅH jag är stolt över mig själv. nu återstår bara att städa upp alla pappersflikar. men efter jag har gjort det, är mitt rum PERFEKT. synd bara att jag förmodligen måste ta ner allting när vi ska flytta snart. men bilderna åker upp dirr på nästa ställe igen. så det så.

Nu är det enda jag oroar mig över tandläkaren imorgon. INGEN vill följa med mig!!!! jag vill att någon ynka själ ska följa med och hålla mig sällskap och lugna ner mig en aning. det är ju faktiskt första gången jag borrar. FÖLJ MED MIG?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback