18.57



Som jag sagt så många gånger innan, så tror jag att sverige kommer förlora matchen. eller rättare sagt JAG VET. varför skulle sverige vinna just idag, när dom inte har vunnit mot spanien sen 1950? iallafall så var första halvlek helt galen. spanien gjorde mål, jag brydde mig inte så mycket eftersom jag visste att de skulle hända förr eller senare. men när sverige gjorde mål däremot.. jag HOPPADE, SKREK och lite till. sen la jag mig fint ner i soffan igen och bet ihop. mer mål tror jag dock inte det kommer bli för sveriges del. 3-1 är min gissning. till SPANIEN. MHMHMH, torres.

Vänta bara tills jag får säga "vad var det jag sa? spanien vinner". jag är inte negativ på nått sätt, jag inser bara fakta.

Kommentarer
Postat av: dagens fråga

Önskar dej en jätte bra dag! :) Missa inte dagens fråga! :)

Postat av: Jennifer

vad fan har hänt med dig egentigen? du är ju galet fotbollsintresserad

2008-06-15 @ 14:47:31
URL: http://jennifererer.blogspot.com
Postat av: Caroline

Vad som har hänt är att jag har haft så grymt tråkigt de senaste dagarna, och nu kan jag itne sluta kolla fotboll :)

2008-06-15 @ 15:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback