18.18



HAHA, jag hatar facebook. alla saker som skickas hit och dit. man vet liksom aldrig vad som är till en själv, och vad som är till "alla". jag lyckades iallafall göra bort mig.. BIG TIME. men det glöms nog av inom närmsta timmen.



Jag vet inte, men midsommar verkar bara bli mer och mer komplicerat. jag vill åka bort, men det är ju faktiskt bara borås-folk vart man än åker. och det är inte kul. sen vet jag typ 3 fester, men ingen av dom lockar något speciellt. sen pratade jag med jennifer nu, och hon sa att hon & anton mfl. kan tänka sig att hitta på nåt. och jag tycker det skulle vara typ 1000000 gånger skönare att bara vara hemma med sina närmaste och glo film eller vad som helst? för det är ju bara inse, midsommar och nyårsafton osv. är överskattat. nått så FRUKTANSVÄRT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback