17.51



Jag har inte haft någon som helst ork de senaste två dagarna, att göra någonting med mig själv. då menar jag saker så som fixa håret, byta om från pyamas till vanliga kläder, eller sminka mig osv. och jag måste säga att det har varit dom skönaste två dagarna, EVER. mmh, sånt gillar vi.

Min mamma ringde rektorn precis, och det visade sig att jag ska ha elvkonferansmöte imorgon. jag fruktar, och vet nästan helt säkert, att han kommer säga att jag måste gå om. men säger han det ska jag ta fram mina kunskaper. lite krokodiltårar och fjäsk. det fungerar nog.

Efter jag har duschat nu snart, ska jag dra med min syster upp till city. väl där ska jag köpa MASSA godis och kakor. det ska jag sedan ha när vi ser på matcherna ikväll. för ja, jag ska tvinga min kääära syster att kolla med mig. kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback