16.53



Är det bara jag eller ser molnet ut som storbritannien? som ni ser är inte kortet taget idag, för det är inte ett enda jävla moln ute. inte för jag klagar. skulle in på balen egentligen, men jag tror inte jag hinner nu. börjar om en halvtimme, toppen.

JUST DET, jag har fått sommarjobb, lalala. så jävla glad nu va. det känns som typ alla problem bara försvann helt plötsligt. jag behöver inte oroa mig för hur jag ska få pengar i sommar längre. dock kommer jag inte få pengarna förrens i augusti, men det gör ingenting. nae, nu ska jag ut med hundskapet.

Kommentarer
Postat av: söder

haha, ja det gör det faktiskt :D

me såå happy for you :) det gillar vi ALLLOT!

Postat av: söder

det gör det faktiskt :D

me så happy for you :) gillar vi ALLLOT !

2008-06-03 @ 19:00:02
URL: http://sooder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback