16.50



Dagen har spenderats med josefin i göteborg. egentligen skulle vi åkt "sverige-runt" men det var ingen som hade ork till det efter JOBBIGA timmar i göteborg. jag köpte allt jag ville ha, så jag är nöjd. eller nja, allt utan en mobil då. den kommer inte förrens i JULI. men jag kan vänta, det är den värd. åhååhåh, jag sitter i världens goaste tröja. jag är glad att jag köpte den. PÅ REA till och med. sen kan jag berätta att jag har mött min blivande man. HERREGUD, torres, ronaldo osv.. släng er i VÄGGEN. han jobbar på 3 i nordstan för dom som vill veta, han har blont lockigt hår, ca 190 cm lång, och aa, vad mer behöver jag säga?

Kommentarer
Postat av: söder

Det var en mycket trevlig dag. Det var väl tur att du köpte tröjan då !! Herrejissus vad du har tjötat om honom men det är nice ;)

Vi får ta "Sverige runt" en annan dag och då kanske mindre shopping . !

Postat av: Caroline

hahahaha, ja :D vem vet, snyggingen kanske extraknäcker på lager?! man vet aldrig :)

2008-06-13 @ 17:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback