15.40



SPANIEN VANN IGÅR! och tro fan det var min man som gjorde det enda målet. åååhåhåh, jag hade lust att bara skrika. men jag bet ihop, och istället var det tårarna som kom. det var vid prisutdelningen. åhåhåhåh, så bra. jag såg matchen i repris sen på natten igen. sen en gång igen imorse när jag inte kunde sova. alltså såg jag finalen tre gånger. MMHMHMH, jag låg hela natten igår och bara log för mig själv. åhåhåhåhååhåh, jag kommer leva på det här i ett år. nu är det dock ingen mer fotboll förrens i oktober! OKTOBER!!!!!! nae, fy farao.. så länge kan jag inte hålla mig. har dock tvingat pappa fixa canal+ osv, så jag kan se alla premier league matcher.

Nu snart ska jag på hemliga, spontana uppdrag. måste börja fixa mig och lite sådär om jag ska hinna vara klar till klockan fem. snabb som jag är, så lyckas jag allltid. hehehe.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÅHÅHÅHÅHÅ, tills dess ska jag leva på att spaninen VAAAAAAAAANN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback