15.35



FÖRRESTEN, vet ni vad jag drömde inatt?!?!?!?!?!?!??! åååh, det kändes så verkligt! när jag vaknade imorse trodde jag det hade hänt. jag log för mig själv typ. sen kom jag på att det var en dröm. då vände jag lite på mig och somnade om.

Iallafall, kanske ska berätta vad jag drömde. jag, malin och linda var inne på kicks i knallerian. vi stod i kassan och skulle betala lite smkink osv. DÅ, helt plötsligt, kom ARAGONES IN!!! jag började hoppa och skrika "ARAGONES ÄR I BORÅÅÅÅS". jag blev glad, för då tänkte jag att Torres också kanske är i Borås. då kommer Aragones fram till kassan, går före alla och säger "jag vill ha en parfym till Torres som står precis här utanför.. han vågar itne komma in" jag kollar bakåt, och där står TORRES!!!

Ingen i hela affären säger nåååågoting. jag frågar efter papper och penna och går fram till honom. han kollar lite på mig, sen är det bara tyst. jag sträcker fram pennan och han skriver en autograf. sen är det tyst igen, och jag säger "te quiero". HAHAHAHA, det enda jag kan på spanska! då säger han "varför pratar du spanska? jag har lärt mig svenska för din skull.." då började jag gråta, glädjetårar dock, och han tog sin resväska och köpte värstinghuset med sin feta plånbok till oss. sen levde vi lyckliga i alla våra dagar. sen vaknade jag. men en vacker dag säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback