14.15



IDAG ÄR DET MAAAATCH. inte vilken match som helst. spanien - ryssland. ough, det kan bli en ruggig match. Arshavin & Pavliyosenko i Ryssland, och Villa och Torres i Spanien. jag tror inte jag behöver gå in närmare på vilka jag tycker ska vinna och möta Tyskland. vinner spanien kommer jag gråta. glädjetårar. det har bara hänt en gång förut i hela mitt liv, och det var när dom vann straffarna. det var gulligt när dom blev så glada. Förresten, såg ni matchen igår? jag tyckte jättesynd om Turkiet. dom spelade skitbra och offensivt heeeela matchen, sen får tyskarna in ett dåligt gjort mål i sista minuten.


För tillfället väntar jag på att malin ska visa levnadstecken. jag fruktar det värsta, att hon fortfarande ligger och sover. hon är en lat hynda, ja det är vad hon är. jag och malin lagade världens godaste mat förresten. den var verkligen SKITGOD. om inte annat ska vi satsa på en karriär som kockar, thihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback