14.13



Jag sitter här med mina fotbollstankar. jag gillar fotboll. iallafall EM, VM, Premier League och Champions League. det var någonting som fick mig gilla fotboll, har aldrig gett det en chans. men nu jävlar.

Jag tycker Fabregas ska få spela från start nu i finalen. och jag tror han kommer vara tvungen att göra det, eftersom Villa förmodligen sträckte benet igår, och det läker inte på två dagar? mer två veckor. alltså blir det en annan uppställning om jag har rätt. kanske 4-5-1 eller 4-4-2. blir det sistnämnda så är det kanske Torres och Guiza fram. det gör inte mig någonting. han gjorde rätt bra ifrån sig igår så. spanien slår tyskland. det måste dom, det finns inga alternativt. tyskland har spelat platt i tre matcher nu. dom förtjänar inte att vinna. SÅDÄR, ser ni.. jag kan också.

HAHAHA, patetiskt caroline.

Kommentarer
Postat av: lina

HAHAHAH, åååå shit så söt du är nu carro! haha du är verkligen inne i fotbollen xD och du som inte ens idrottar som andra idoter (jag ex). jag fattade inte hälsten av allt du sa. du är verkligen ett äkta FAN :D:D haha, du måste lära mig dina skills nån dag ;)

Postat av: Caroline

hahahahahaha, jag tycker det är skitkul nu när jag väl fattar för en gångs skull. allt det där med 4-4-2 och massa saker. det är väl dock det enda jag är bra på :D hahah :)

2008-06-27 @ 15:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback