13.35



HOHOHOH, dagen igår.. vad ska man säga? åkte in till stan på dagen med linda, åt på Babbel, drog hem till greta, för linda saknade henne. drog hem, duschade, gick till city, gick till lindas nya crib. måste säga att det var ett väldigt fint hus. att en viss robin låg i soffan gjorde inte det hela sämre :O kom in på hennes rum, och insåg att vi måste måla om, ALLTSÅ ska vi måla lindas rum. men det blir inte förrens imorgon. iallafall, så drog vi hem till mig, sen ner till stranden. grillade med x antal personer. så som calle, adam, nauka, jonas, mattias, osv OSV. skulle tältat egentligen, men det blev ingenting med det. så vi drog hem till linda lite, sen gick vi hem till mig och sov.

Senare idag ska vi in & fika, sen ikväll vet jag inte vad som händer :/ eller jo, det vet jag ju visst ;) thihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback