12.22



Idag skulle vi egentligen dratt till Gällstad jag och josefin, men dum som jag är har jag glömt mitt busskort. det är mindre bra, inte bra alls faktiskt. för på nått sätt måste jag ha det imorgon. men det fixar jag, jag är liksom fixarn. mamma körde hem mig 06.30 imorse.. värsta jag varit med om. sen ska man sitta och försöka vara social i bilen, när man egetligen bara vill bonka huvudet i bildörren och somna om. men nu är jag hemma iallafall. väntar på att pappa ska komma med allt mitt smink, min plattång osv.


IKVÄLL är det kvartsfinal. ääääntligen! Portugal - Tyskland. en bra match att se fram emot iallafall. låg och kollade på Spaniens match igår. reprisen som går på natten. såg när det blev 1-1, sen vaknade jag 03.15 och upptäckte att matchen var slut. jag vet inte ens vilka som vann?!?!?!! spanien måntro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback