12.15



Jag har varit vaken sen klockan åtta. grattis till mig. på tåget hem hann jag ringa och trackassera malin sisådär 5 gånger. hon bara gnydde i telefonen, men jag var fast besluten att få henne att vakna. dessvärre fungerade det inte, så hon ligger väl antagligen och sover fortfarande. jävla gnyunge.

Ikväll var tanken att vi skulle på bio, men jag tror inte det blir så. jag vill se matchen. Ryssland - Turkiet. jag hoppas nästan Turkiet vinner, för dom spelade så bra i semifinalen, och förtjänade att vinna över Tyskland. sen vill jag att alla ska få se att Arshavin är så jävla överskattad. han hade bara tur att det satt massa "agenter" på läktaren och såg honom i matchen mot Holland. bara för han spelade EN bra match, och bara för han lyckades få en två fjuttiga bollar i mål, så är han helt plötsligt "bättre än ronaldo.." ajo, visst. helt otippat vinner turkiet, punkt slut.

Nu däremot ska jag se Kenny Starfighter. hahahaha, jag kan inte sluta kolla. snart kan jag alla repliker utantill, det får bli min nish.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback