12.13



Ty du äro patetisk!! ingen som har missat att sverige vann igår? alla sa att det var ett såååå snyggt mål zlatan gjorde. jag tyckte inte det var speciellt snyggt. men det var ett mål iallafall, det var ju bra. under matchens gång pratade jag och jennifer om hur våra liv kommer bli när vi blir stora. jag ska gifta mig med ronaldo, och vi kommer få jättesöta barn. jennifer å andra sidan, kommer leva ensam.. men eftersom jag är en rik fotbollsfru ska hon få bo tillsammans med mig och R, och vi ska försörja henne och göra hennes liv värdigt att leva. om det går vill säga. om EXAKT fyra timmar spelar portugal match. OOHOHOHOHOH, det får man inte missa. jag kommer nog inte hinna uppdatera bloggen mer idag, så tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback