11.59



Nu har jag nog bestämt mig. ville inte ha den först, för jag tyckte den verkade klumpig. men jag har kollat runt lite, och den är PYTTELITEN. och tänk vad skönt att ha ett tangentbord när man ska ut på msn och skicka sms. sen kan man skriva skolarbeten på den också. och den kostar bara 5690 riksdaler. SÅ istället för en bärbar dator OCH en mobil, så kan jag likagärna köpa den här? sen om den finns kvar när jag får mina pengar är en annan fråga. det kanske har kommit ut ännu bättre mobiler då? jag måste fråga pappa om jag kan få pengar, så jag kan köpa den NU NU NU. isåfall kanske jag kan köpa den imorgon när jag och josefin är i göteborg?!?! blev assugen, haha. men det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!



Hoppas dagen blir bra

titta gärna in på bloggen för har en tävling.

så titta lite längre ner hittar du den

www.enlitentax.blogg.se

2008-06-12 @ 11:57:22
Postat av: josefin

den verkar smidig må jag säga ! och det vore ju lite trevligt om du kunde köpa den då när vi är på vår lilla tripp :D

2008-06-12 @ 14:32:18
URL: http://sooder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback