09.29



Kolla klockan, kolla klockan. nu måste jag faktiskt börja vända tillbaka mina dygn. annars kommer det bli katastrof när jag ska jobba sen. jag.. jobba.. har fortfarande inte fått in det i huvvet. matchen igår, ingen som missade? ohoho, jävligt tråkig match fram tills andra halvlek. ÅÅÅH, sen var det den underbaraste matchen jag sett i hela mitt liv. 1-0, 2-0, 3-0. KAPOW, spanien till grand finaaaaleelele. jag tror spanien spelade bra för min skull, dom vill inte göra mig besviken. speciellt inte baros. jag blev glad, jag satt och störtlipade. det börjar bli lite av en vana. pappa skrattade åt mig. kan inte hålla mig när jag ser att dom blir så glada. mmhmh, gulligt.


Imorgon är det match igen, Turkiet - Ryssland. den ska jag se. tror jag. eller skulle jag på bio imorgon? eller ska vi ut linda? vet inte vad som händer i helgen. ska höra med toooowboelowbie också. nu är det en sak som är givet, KENNY STARFIGHTER. tjingeling.

Kommentarer
Postat av: sanna

Godmorgon!

Ha en trevlig dag och helg :)

Postat av: Linnéa G.K

ha en bra dag! :)

2008-06-27 @ 09:48:24
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback