08.19



Imorgon spelar SVERIGE MATCH, tjudeloooou. mina ögon sviker mig.. nåt så fruktansvärt! jag har inte sovit alls mycket de senaste två dygnen. jag är heller inte alls laddad inför mötet med vår kära rektor thomas jag ska ha om drygt en timme. han kommer säkert vara raaasande. USCH, jag har aldrig tyckt bra om thomas, kommer nog aldrig göra. efteråt ska jag hem till min gammelmormor och hålla henne sällskap någon timme. SEN ska jag göra det jag äääälskar. jag ska åka med min mamma och inhandla godis! fleeeera kilo, till en kiosk. åååh, Godisgross, finns tamefan inget bättre. godis på varenda vägg. BILLIGT är det också. mhmhmhmmhmh. så jag är nog tyvärr inte hemma förrens ikväll jennifer :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback