07.42



Det var precis det här jag varnade dig för, sorgligt bara att jag hade rätt.
anyway, nu har jag kommit hem till kära fristad. om tre veckor vid den här tiden är jag påväg upp till mitt jobb. KUL, eller hur. senare idag ska jag vara med jennifererer. vet itne riktigt vad vi ska hitta på, eftersom jag nyss fick reda på det, haha. men den lille vaskern har väl alltid något lurt på gång. jag vill gå upp till city, och köpa godis, som vanligt. tror itne det är någon fotboll idag heller. det känns.. jobbigt? men det är nog dom flesta glaaada för.


Sen kom jag precis att tänka på hur ooootroligt glad jag är att jag har tagit upp kontakten med personer igen. hur glad jag är att saker & ting har börjat flyta på igen. hur glad jag är över att jag har någonting att se fram emot i helgen. hur glad jag är över att det här sommarlovet faktiskt kommer bli bra. jag tar igen allt jag missat. eller nej, VI ska ta igen allt vi missat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback