02.40



Jag veeeeeet, jag bara skriver om fotboll. men jag har INGENTING att skriva om. har inget write-flow känner jag. är en jobbig jävel på msn som skriver till mig och vill träffas osv. men va fan? han har berättat heeeela sitt liv, hur han kom från göteborg till borås osv, och vill att jag ska berätta om mig? tror han jag är dum? självklart, kom och hälsa på mig i fristad vetja, vi kanske blir mates for life? iddi.

Imorgon är det Österrike - Tyskland, sen Polen - Kroatien. synd bara att matcherna ska gå SAMTIDIGT klockan 20.35 på olika kanaler. det innebär ju med andra ord att jag får stanna vaken till 00.05 då den ena börjar. varför? jag har INGET BÄTTRE FÖR MIG. eller jo, kanske imorgon.. vad vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback