00.22



Sådär, ännu en match avklarad. turkiet vann.. med 2-1. iallafall, om man ska bortse från fotbollen för en liten stund, så kan jag meddela att jag ska färga fröken johansons hår imorgon. ljusa slingor ska det bli. får väl se vilken färg det slutar med att det blir. kanske går galet snett, och blir gröna slingor? det tror jag inte.. inte om vi får assistans i form av ANTON.

Sen på fredag ska jag och josefin ut i vida världen som sagt. tror vi kan hinna besöka mååånga städer. HAHA, turistas kommer vi vara. sen om vi fastnar på någon ort vetifan, men isåfall hoppas vi på det bästa och att vi kommer hem helskinnade. JUST DET, jag fick reda på en liten hemlis av josefin nu, en mycket gullig sådan! AAAW

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en trevlig natt, eller vad man säger :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :D

Postat av: Jessica Anshagen

Sov så gott, visst är det trevligt med massa fotboll varje dag :)



(Kolla gärna in min tävling där man kan vinna jättefina smycken!)

2008-06-12 @ 00:24:58
URL: http://www.jessi.se
Postat av: jonna

är så jävla gött me fotbolL! :>

2008-06-12 @ 00:47:54
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback