00.02



Anton tycker jag är fåfäng. därför laddar jag upp en bild på mig själv. den äckligaste bilden jag hittar för tillfället (orkar inte leta, nej) där jag inte har smink och är nyvaken. även jag KAN visa mig utan smink, och det gjorde jag faktiskt hela förra sommaren. he he.

Min käääära syster kommer inte hem. jag vet inte vart hon har tagit vägen. hon skulle ju ha med sig godis hem till mig. har inte hon köpt det nu.. då satan. jag tror seriöst jag skulle börja gråta. bäst för henne att hon har kirrat min choklad nudå.

Sen kom jag och aci på något konstigt sätt in på en viss person. sen kom vi in på att i borås bor det 100.000 invånare. 10.00 av dom är ungdomar, varav kanske;
1000 är killar & i "rätt" ålder för oss 90:or.
500 ser förjävliga ut,
100 är vänner-material,
200 har man redan träffat
och resterande 200 är äckligt snygga, men äckligt kaxiga och tror dom är så jävla bra.

vi kommer ruttna i borås. sen sa han även att killar är inte svåra. dom SPELAR svåra. jaha? men det hjälper inte, tro mig. snarare tvärtom. jag blir irriterad på sånthär. thihohoh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback