20.28



I helgen blir det varberg. det ska bli skönt. och det ska bli ett hejdundrande bra väder också. om man ska lita på SMHI. men det gör jag, fullt ut. den här gången drar vi inte ner ensamma. vi får med oss ett helt gäng ner. PLUS att mina FAVORITER redan är där nere. ooohoho, bara fyra dagar kvar. jag räknar ner, haha.

på jobbet idag bråkade vi om vem som skulle få plats vid fläkten i köket. vi kom fram till att det inte tjänade någonting till att bråka och knuffas, så vi bestämde att EN minut var skulle vi stå. jag tror vi stod där 48 minuter för att vara exakt. SKÖÖÖNT vare. det var 42 grader inne idag. utomhus var det ungefär 45 i solen. i den värmen sprang jag fram och tillbaka, städade, lagade mat, serverade mat, la folk, tog upp folk osv osv. det var jobbigt. jag tror värmen gör folk sega i huvudet, för så.. konstig dag som det var idag har jag inte varit med om på länge. det var kul, jag har ränder efter mina tårar. iallafall, inatt sover jag nog gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback