19.49



Den sociala biten för dagen är gjord. minst sagt. känns som jag pratar lite väääl mycket när jag är där borta. inte konstigt, jag får betalt för det, haha. imorse efter frukosten, rycker jag till av att Sandra RUSAR in på våran avdelning, viftar med aarmar och ben och skriker "HAN FÅR ETT ANFALL, HJÄÄÄÄLP!!!!!". sen sprang hon in och hämtade maj-lis. jag tror inte riktigt hon fattade själv vad hon gjorde. det var inte kul just då, men jävlar vad jag skrattade åt det sen. bilden kommer nog aldrig försvinna från min näthinna.. rim jag vet.

Efter frukosten gick alla och la sig.. som vanligt. så jag drog ner till city, köpte en macka, träffade anton, snicksnackade lite med honom. glömde helt av att byta om när jag skulle gå ner dit, så jag gick med.. aa, jobbarkläder. gick upp och åt med Sandra senare. bra att vi tar raster samtidigt och är på nästan samma avdelning. sen bakade vi. en sockerkaka, mmmmhm. den blev skitgod. när jag skulle dra hem sen, hörde jag fyra tanter sitta och prata. dom trodde inte jag var i närheten, så dom började prata om hur snäll och söt jag är. thohijiho, dom gillar mig.. tantera i fristad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback