18.35

Nu har jag gjort dagens goda gärning. mamma fyller 39 idag, så jag och jessica stod i våffelboden år henne hela dagen, så hon kunde åka in till stan. inte helt fy skam.. fick in rätt mycket pengar. snart kommer hon hem med spice&rice mat också. det var på tiden att jag gjorde en bra sak, eftersom både Oscar OCH Lomander påpekar dagligen att jag har blivit kaxig. Lomander blockar mig till och med på msn, och säger att han "inte pallar kaxigheten". jag är inte kaxig? jag är väl bara mig själv. haha.

Imorgon ska jag hem iallafall. jag har lite planer, men sen hur det blir med dom är en annan sak. första prioritet är iallafall att mata min stackars hamster-parvel som inte har fått mat sen i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback