17.59



FY SATEN. att ligga utomhus nu är rena självmordet. fyra timmar får räcka för min del. det räcker och bli över.

Det har varit dåligt med uppdatering här, jag vet. nästan så jag skäms över mig själv. en blogg som uppdaterades 6 gånger om dagen, har nu blivit en blogg som nästan bara samlar damm. iallafall.. helgen har varit SKEETABRA (läs; superasjävlaunderbara HELG). jag vill inte att det ska bli vanlig vecka nu. jobb som väntar. iallafall tänkte jag sammanfatta min helg kort. JÄTTEKORT.

Fredag; avskedsfest hos kim i Bollebygd. kom dit runt 9 tiden? (dålig tidsuppfattning den kvällen). började med att jag gick med sandra ett ANTAL gånger ner till bussen och mötte mer folk. tillsut fick jag så jävla ont i fötterna efter att ha gått barfota, så jag satte mig ner och bara va. pratade minnen med robin när jag ändå bara satt där. det var kul hur patetisk man var när man var "liten". sen drog vi ner & badade i poolen, hade pooltävlingar, satt själv i bastun med ÅTTA KILLAR, mmmmh, då kände jag mig uppskattad :) mera pooltävlingar & sen somnade folk runt 7-8, men jag var vaken. var inte trött direkt. så det blev jag och nixon som fick jaga simon sen när han satte fart ner mot motorvägen, iförd kalsonger. tilläggas skall att han gick i sömnen. och jag har hört att det är farligt att väcka någon som går i sömnen, men vi gjorde det ändå, för det var massa bilar som höll på att köra på honom, hahaha. nej, kortfattat var det. dagen efter väckte jag HELA huset klockan tio. sen satte vi oss och doppade fötterna i poolen någon timme. det var mysigt.

Lördag; då var det lindas place som gällde. eftersom jag skrev ALLDELES för mycket om fredagen orkar jag inte skriva mer om lördagen nu. det tar jag sen. kul var det iallafall, hohoh.

Idag blir det andra bullar. ska ut nu hade jag tänkt. ska bara ta en snabb dusch, sen är vi på G igen. så det ska vara.

Bra helg, JÄTTEBRA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback