17.09



Idag försov jag mig. det var JÄTTEPINSAMT. pappa kom in och väckte mig klockan åtta.. "ska inte du vara på jobbet vid den här tiden?" tro fan jag skulle det. upp ur sängen, och upp med håret fort som saten, sen åkte jag. kom 40 minuter försent, men det drog jag av från min rast. så det slutade med att jag fick sluta klockan tre iallafall. innan dess fick jag och ellen VÄRLDENS skrattanfall. ooohoh, det bara rann tårar. jag är glad att jag inte hade något smink, för då hade jag nog sett ut som en randig zebra.
- på min tid var det modernt med rödbetsrött, och det gick åt p-piller som smör i solsken. på den tiden gillade damerna vad de såg när de såg mig. nu hade dom nog kutat.. eller vad säger ni? sprungit? stuckit? rusat låter bra tycker jag.

- jahapp, nu står det här att "vildsvinen förökar sig som kaniner". det kommer inte bli kul att gå ut sen, bara massa svin överallt, och dom lägger säkert sånnahäringa stora skithögar som man får kratta upp. annars låter jag det bara ligga kvar som gödsel.

Nej fy, jag är trött. blir inget stan för mig ikväll inte. tror jag inte iallafall. får se lite vad som händer. godis står med på min att-göra-lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback