17.07



Jag är lika trött som jag ser ut. en bra nyhet dock. jag TRIVS PÅ MITT JOBB. anledningen? alla jag jobbar med är under 22. jag kom ju lätt på den bästa avdelningen. gör mackor till dom klockan 08.30, sen sover dom till 12.00. timmarna däremellan sitter man bara och pratar, och lär känna allt nytt folk. imorgon ska jag jobba med Ellen, Lena, Therese, och Emelie. jag säger som Ellen sa "bästa teamet, eller vaaaad?". ååååhåh jag ser fram emot att jobba imorgon. ser fram emot att gå upp 06.00. mmmhm, jag vill berätta massa saker, och lägga in alla kort jag tog idag, tihoh, men jag har skrivit på papper om tystnadsplikt. och det blir nte kul om någon får reda på att jag har skvallrat.. så vid närmare eftertanke, nej.  


nu ska jag sova lite. jag är jättetrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback