15.02



Idag tvingade mina arbetskamrater mig att gå hem en timme tidigare. jag hade tydligen inte tagit någon rast, vilket jag trodde jag hade gjort då jag satt och åt mat, men den räknades inte. varför? det vet jag inte, haha. tror det var för att jag åt jobbets mat. inte vet jag. jag ville inte gå hem, men jag var tvungen sa dom, för jag får ändå inte betalt på min rast. så jag lydde order och gick hem. gick.. jag har gått heeela dagen känns det som. var ute och gick med ALLA. dom bråkar om vem som ska få gå ut med mig först. har varit runt i hela fristad, ända nere vid sjön till och med. det var en lååång promenad. träningsverk imorgon.

För en gångs skull känns det skönt att bara sitta och inte göra någonting. jag har saknat min dator lite också, den har jag inte gjort sällskap på en hel vecka. likaså min hamster, tänkte sköta om honom lite, byta spån osv. kanske bäst innan han möglar, som kaninen gjorde. HHAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback