12.29



Jag gick upp någorlunda tidigt idag. det går sakta men säkert framåt. en timme tidigare varje dag tänkte jag. det borde bli lagom. sen har jag vänt tillbaka dygnet, förhoppingsvis. sen kom jag bara att tänka på, att jag har klarat mig väldigt bra ensam här hemma. det enda som fattas nu är mat dock, men annars skulle nog till och med mamma vara stolt över mig. jag har gjort allt jag ska göra, städat och TVÄTTAT. hör och häpna. men någon måste ju göra det.

Min syster kom in på bäckäng förövrigt. ett år med henne på samma skola. jag tror inte det blir några större problem. en negativ sak är dock att jag inte längre kommer kunna ta hennes kläder, haha. en positiv sak är att jag kanske inte behöver åka buss ensam på morgonen. det har sina sidor helt enkelt.

Nae, om man skulle ta och lägga sig i solen nån timme?

Kommentarer
Postat av: söder

Min broder kom in på teknis.. Vi kommer reta varandra till tusen och speciellt när våra skolor ska ha sina små fighter.. Men som du säger. Bara ett år sedan kan han säga vad han vill!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback