08.00



Kom hem till fristad för drygt en timme sen. har varit hos pappa i några dagar nuuu. haha, det var rätt kul i förrgår. då kom jag hem till pappa, så satt malins mamma och låtsaspappa där. haha, dom hade suparkväll i gingri. det var kul. igår frågade pappa vad malins mamma och kake brukar gå för stigar när dom är ute och går. jag sa att han skulle ringa och fråga om han fick joina dom istället, för inte vet jag vad dom tar för stigar?? så det gjorde han, och som han själv sa; han har funnit sina gingrivänner. ha ha ha.

Om en stund tänkte jag gå in och duscha, sen måste jag börja fixa mig lite, för jag ska in till stan senare och möta JOSSY. det är iofs typ åtta timmar kvar, men det är aldrig fel att vara tidig istället för sen. sen fick jag pengar av pappa med. han tyckte synd om mig, och eftersom han inte ska vara hemma i helgen, ville han att jag skulle fylla på mitt kylskåp så jag överlever. dessvärre kommer det nog inte behövas, för jag ska inte vara hemma ändå. men desto mer pengar till mig, thihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback