00.25



Såhär bra mådde jag ofta förra sommaren. jag lovade mig själv att det här sommarlovet skulle bli det bästa någonsin, eftersom det är mitt sista "riktiga". mmh, så gick det med det löftet. eller det har varit rätt kul i sin tråkighet om man säger så. eller ska jag vara ärlig? jag uppskattar fler saker nu. frågar någon om jag te.x vill dra ut, då blir jag överlycklig. ibland skuttar jag till och med runt lite diskret i mitt rum. jag har haft ett bra sommarlov hittills. och nu ska jag börja jobba med. då slipper jag sitta här hemma och inte göra någonting. då får jag iallafall göra lite nytta. på måndag börjar jag. en annan sak jag tycker har varit bra med det här sommarlovet, eller de två senaste veckorna rättare sagt, så är det allt nytt folk man har börjat prata med. inte i verkligheten, nej nej, utan på MSN. jag kan inte leva utan msn nu. trevligt folk. speciellt du.

Nu har jag laddat ner tre nya album också;

- Coldplay - Viva la vida
- Duffy - Rockferry
- Miss Li - Best of..

Jag är nöjd. alla låtar, ALLA, var bra. nattamusiken är avklarad.

Jag fyller 18 om 6 månader. förstår ni hur mycket jag längtar???? men mina försök att komma in på trägårn börjar den 30 augusti. då ska jag med malin in, varesig vakten vill eller inte.


Kommentarer
Postat av: malin

du ska fan med ut när jag fylleeeer :)

2008-07-12 @ 03:08:49
Postat av: Caroline

jag sa ju deeet :D hahaha, aldrig att jag stannar hemma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback