09.37

Såhär tidigt har jag nog aldrig uppdaterat min blogg.. någonsin! men någongång måste blir den första som man brukar säga. iallafall, nu sitter jag i skolan och har samhällskunskap. håller på med ett arbete om rasismen i sverige. det suger lite smått måste jag säga. sen har vi historia till 11.20 och efter det väntar en lång lång LÅNG håltimma som förmodligen kommer spenderas på stan.

I helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. eller jo, nu ljög jag. idag ska jag vara med Malin, Wrood, Jennie och kanske Malin nr 2. ska nog kolla på film, och laga mat tror jag. trevligt skare bli iallafall :)
Sen på lördag har jag inte den blekaste om vad jag ska göra. sen på söndag ska jag fira min lillasyster som fyller 16. dock inte förrens på tisdag, vilket innebär att hon får mitt paket på tisdag, av olika skäl mu ha ha.

Nu ska jag aktivera mig sista 10 minuterna.
over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback