WHAT IF I AM SOBER?

Hahaha, Johan skickade precis världens sötaste animerade julkalender som han gjorde själv förra året. med 2½ men-tema. ASBRA. jag har öppnat första luckan nu. den var gullig. samtidigt som jag öppnar luckor, lyssnar jag på julradion. DET är stämning om nått. bara pepparkakorna som fattas.
Amy Diamonds nya jullåt kom nyss. den var fin.. oroväckande fin. kanske blir en hit?

massa läxor har jag också. högar med läxor. SNART FYLLER JAG 18 OCKSÅ!!! jag sa det till malin idag, att folk som är 18 utnyttjar inte det fullt ut. man borde gå ner på rasterna och köpa typ en cider och fika. hahah, nej inte sånt.. men ni fattar? det ska bli mysigt att fylla 18 och sätta sig på en restaurang på en fredagkväll och beställa in ett glas vitt vin. då är man vuxen.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Den där julkalendern verkar jätterolig, den skulle jag vilja se! :D Grattis i förskott :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback